torsdag 17 februari 2011

Träning och chokladglass

Visst måste det väl vara ok att äta glass i stora lass om man tränat innan? haha, shit vilket sötsug jag har. Inser när jag skrev meningen vilken anledningen till det är. Har dalat rejält i mitt sug sen jag började träna, men så idag blev jag så enormt sötsugen så jag tänkte att vad har nu hänt?

Men sen slog det mig var det var. Och det var det ena av de två saker som har gett mig som mest sötsug i mitt liv, och eftersom jag inte är gravid så är det det andra lite tjatigare...

Nåväl, nu är glassmaskinen igång och jag riktigt längtar tills den är klar. Gjorde en sats med vaniljglass och blandade i riven vit och mörk choklad. Visst låter det smaskens! Läääängtar ;-)

Apropå träningen så är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Infann mig på gymmet strax efter öppning kl 7 imorse. Körde först 30 min på crosstrainern, sen 20 min styrka mage och ben, stretch och sen avslutade jag med 1 km simning. Så skönt det var. Det är verkligen extra skönt att göra det på morgonen, dels för att jag kommer igång ordentligt men även för att då är det gjort. Det sämsta är att jag är sugen på att träna en gång till, men jag får hålla mig...

Nu ska jag spana in hur det går med glassen. Återkommer nog med bild och recension.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar