måndag 14 februari 2011

3 systrar och en melodifestival

Tur att jag har de 2 bästa systrarna i världen! I lördags blev en heldag som jag kommer leva på länge. Dagen började med 2 helvakna barn vid 6, följdes av disk, städ och tvätt. Ingen direkt lugn uppladdning, men man är ju van vid det här laget... På förmiddagen kom mamma och tog över ansvaret för de båda barnen eftersom marcus jobbade. Nu var det uppladdning som gällde :-)

Halv tolv kom Caroline och hämtade mig inför dagens stora event i Göteborg :-D

Uppladdning på tåget innehöll pastasallad, vin, kaffe och cupcake. Jag valde att inte lägga ut en bild på Caroline med pastasallad i knät ;-)

Efter lite småshopping och strosande på Göteborgs gator tog vi varsitt glas på en liten bar.

Tapas-time!

Therese laddar inför melodifestival - ifrån RÄTT håll! :-p

Yes! Jag var nöjd med resultatet. Sanna framför sitt bidrag efter att hon gått vidare.
Efter en lång och fantastisk kul dag satte jag och Caroline oss på tåget hem till Halmstad kvart i elva. Helnöjda och aningens trötta... Men oj så kul vi hade. Längtar redan tills nästa år!!

1 kommentar:

  1. ja det var en väldigt trevlig dag med världens bästaste systrar =)Tycker ni kan komma hit igen även om det inte är Melodifestival

    SvaraRadera