onsdag 23 februari 2011

suuuugen!

Jag skrev ju i inlägget häromdan att jag var så sötsugen. Det går inte över!!! Är jag hemma och inte har nåt särskilt att göra mer än att ta hand om barnen så har jag så svårt att hålla mig borta från allt ätbart. Godis/glass mm har vi inget så där finns inget att hämta. Men allt annat slinker ner fort som attan...

Längtar tills kylan släpper taget så jag kommer ut mer. Då blir det så mycket enklare, men just nu är jag inne i en dålig dålig cirkel... Positivt är dock att jag verkligen kommit igång med träningen. Känns så fantastiskt skönt, även om det bara är min tredje vecka än så länge. Startade denna veckas träning med att springa 7 km. Nästa vecka tänkte jag ta 8 och sen är det milen som ska tas senast 15 mars. Ska gå bra tror jag! Så skönt det är att komma igång och jag känner att jag mår så mycket bättre. Piggare, gladare, mindre lättirriterad är bara några exempel.

Nu ska jag underhålla min dotter :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar