onsdag 2 februari 2011

Glada rumpor på tub!

Är du sugen på att testa Bepanthen? Det är en allroundsalva för hela familjen, som exmpelvis kan användas till bebisrumpor, torra läppar, vinterfnasiga händer, vinterrosiga barnkinder mm. Du har kanske sett reklamfilmen på tv med en bebis som har hjälm och utsätts av en fläkt på hög effekt?

Jag är en buzzador och har nu fått möjligheten att testa på Bepanthen och även låta några av mina vänner och bekanta göra samma sak, givetvis helt gratis och utan några som helst förbindelser eller krav. Den enda som har krav på sig är jag som buzzador som ska meddela vad jag själv och mina vänner tycker om salvan efter att ha testat den.

Meddela mig gärna om du är intresserad så berättar jag mer, både om produkten och om att vara buzzador. Jag har precis fått hem tuberna så jag har bara testat salvan vid ett tillfälle, men första intrycket var positivt. Jag använder vanligtvis en annan salva som jag är nöjd med, men en positiv skillnad var att Bepanthen inte kändes lika kladdig att stryka på och tvätta av.


Om du vill prova på salvan så får du kostnadsfritt en tub med 3,5 g Bepanthen och ett informationsblad.
(salvan kan användas under graviditet och vid amning)


Vill du också bli Buzzador?

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är EliBja):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=

1 kommentar:

  1. jag har funderat så många gånger på att testa den, men det har inte blivit av. Får väl göra det nån dag. Väntar på ditt utlåtande :)

    SvaraRadera