onsdag 9 februari 2011

tränat!

men!! jag glömde ju en sak...

Jag var ju faktiskt så sugen på träning igår kväll att jag trots allt kom iväg på min premiärträning! Efter att ha klätt på båda barnen pyjamas och förberett nattningen så gick jag iväg till gymmet lagom till "halv åtta hos mig". Körde 30 min intervall på cross-trainern och 2 olika magövningar på bollen. Duktiga mig!

haha, känner ju att det är ett tag kvar tills jag är i form, men det känns fantastiskt skönt att vara så här motiverad att komma igång! Jag tänkte höra med marcus om det är ok att jag åker iväg till gymmet imorgon innan jag ska till busfabriken med wilmer. Vill ju träna träna träna! Ska dock försöka att ta det lugnt, vet ju att det är lätt att träna frenetiskt i början och sen tappa suget. Men jag känner mig inte direkt orolig för det med tanke på att det inte är det lättaste att komma iväg att träna med 2 små barn.

Något jag dock MÅSTE bli bättre på är att inte äta massa onyttigheter. Har inte lyckats vänja mig av med mitt sug sen jul, så det måste det bli bättring på. Å andra sidan känner jag att det ju trots allt bättre att träna och att äta onyttigt än att inte träna alls... Och så onyttig är jag ju inte heller för den delen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar