onsdag 18 maj 2011

tröööööööött!

Shit va trött jag är! Fattar ingenting... Hade jag inte vetat bättre så skulle jag tro jag är gravid. Fast det vet jag (som tur var) att jag inte är!

Sitter just nu i soffan och väntar på att slänga in en paj i ugnen. Har försökt att sova lite på soffan, men det går inte. Jag har för mycket som snurrar i huvudet och eftersom Ronja sover utanför och kan vakna närsom så kan jag inte riktigt slappna av på riktigt. Får helt enkelt lägga mig i tid ikväll, som jag iofs alltid gör, och hoppas att det känns bättre imorgon.

Idag är det 3 dagar kvar. Shit. Gjorde min sista löpning innan varvet igår. Kändes inte alls bra. Segt i benen, långsamt och inte alls motiverat. Känns inte alls bra att inte träna mer nu. Hade velat träna idag med och imorgon, men vet att det bästa är ju om jag vilar. Ska dock försöka komma iväg på en promenad i em innan jag ska hämta wilmer. Har ju blivit så van att träna 4 gånger i veckan nu så det känns jättejobbigt att bara träna 1-2 gånger... Ser fram emot att träna efter varvet istället och då dessutom träna utan press och bara för att jag vill och är sugen.

Nu ska pajen in, tänkte återkomma med ett baspajrecept senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar