fredag 20 maj 2011

Imorgon smäller det!

Imorgon är det äntligen (?) dags. Känner mig inte direkt tokladdad efter knappt nån träning alls de sista veckorna, men det är ju helt enligt plan. Ska bli så skönt att ha det gjort, även om jag lite ser fram emot själva loppet också. Ser dock inte fram emot tankarna som garanterat kommer komma, dvs tankarna om att ge upp. De kommer alltid när det är tungt så det hade varit mer konstigt om de inte kom. Vet ju dock hur jag ska handskas med dem och har klara målbilder för loppet. Målbilderna är upploppet, målgången, medaljen efteråt och pizzan på kvällen. Ska bli så underbart skönt! Jag ska även ordna lite fler mellantidsmålbilder också. Tänkte titta lite på kartan över varvet så jag får en bättre bild av banan först innan de målbilderna sätts.

Vill ni följa mig under loppet? Sms:a isåfall "GV 45372" till nummer 72700. Det kostar 30kr och då får du löpande information om starttid och passeringar 5, 10, 15 km och målgång.

Nu ska jag packa väskan! Håll tummarna för mig imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar