onsdag 4 maj 2011

Ronja 1 år

Så har vår lilla tjej fyllt 1! Tiden går fortare än fort och jag kan inte riktigt fatta att hon redan är så stor. Min lilla tjej... Känns ju inte längesen jag stod där med testet i min hand och inte riktigt kunde fatta att det var 2 streck på stickan - och nu sitter jag här med en ettåring. Stanna tiden vill jag skrika ibland, man hinner inte njuta tillräckligt känns det som.

Tänkte bjuda på en liten bildkavaklad av firandet av vår lilla prinsessa:



Dagen innan födelsedagen kom mamma/mormor och firade.



Titta så här öppnar man visar Wilmer.

Något trött och oförstående på morgonen...


Wilmer visar återigen hur man öppnar presenter...


Titta! Det är en spelande fjärrkontroll


Ronja var mest fascinerad av pappret!


En glad tjej i vagnen efter att hon fått provsmaka Wilmers chokladglass på Möllegård!


Wilmer plockade vitsippor på vår runda i skogen.


Det blev mååånga paket på kalaset!


... så många att Ronja inte riktigt orkade med alla ;-)


... men papper orkar man alltid leka med!


Lite kladdigt efter fika med Tigerkaka. Hon är en riktig gottegris!


Elak mamma som sitter ute i solen och fotar dottern som får vara inne ;-)


Wilmer vilar fötterna på fotpallen efter ett kul kalas!



Tack för alla hälsningar och presenter som Ronja (och Wilmer) fått med anledning av hennes första födelsedag. Jag misstänker att detta året kommer att gå minst lika fort...

1 kommentar:

  1. Grattis Ronja! Hon är ju bara för söt!
    Jag vill oxå stanna tiden, jag kan inte fatta att Meja redan är 5 månader!

    SvaraRadera