söndag 22 maj 2011

Jag klarade det!

Så var det klart!! Sitter i soffan med ömma ben, men med en nöjd känsla i kroppen. Jag klarade det!! Och på en bra tid, en tid jag hoppats på men inte vågat ha som mål. Jag hade som mål att springa under 2:15:00 men sprang på 2:05:31 (se mer detaljerad info här: http://results.goteborgsvarvet.com/resultat/2011/index.php?content=detail&fpid=search&id=9999991540B31500000409EF&lang=SE&event=GHLF&ageclass=)

Så skööööönt!! Imorgon ska jag anmäla mig till nästa års lopp, för så kul det var. Och vilken ego-boost efteråt. Lite jobbigt bara att jag fick en så bra (enligt mina förväntningar, förhoppningar och förutsättningar) tid bara, nu får jag ju slå det nästa år. Under 2h lär ju bli målet. Vet att det är möjligt, men då får jag kämpa...

En helt underbar dag var det iallafall. Riktigt skoj och vilken folkfest! funderar du på att springa så tycker jag inte du ska tveka, du kommer inte att ångra dig!

Bjuder på lite före, under och efterbilder:



Laddade!


In action!


Trötta men lyckliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar