lördag 21 maj 2011

8 h kvar och jag mår illa!

Usch, nu börjar det verkligen närma sig. Dagen för min stora utmaning är här, ska bli så spännande! Och framförallt väldigt kul.

Jag ser fram emot hela dagen, även om vissa saker (som målgång och pizza) hägrar lite extra. Jag ser även fram emot att träffa syster yster, att vara på startområdet, själva startögonblicket, att se hur banan är i verkligheten, all publik, upploppet och mycket mer. Det ska bli så skönt när det är över, men också som sagt att få springa varvet, även om det är 21 km långt...

Fintfint väder har vi fått :-D Hoppas det håller i sig.

Just nu sitter jag i soffan och har precis sett adidas film om loppet http://se.running.adidas.com/goteborgsvarvet.asp som uppladdning. Jag mår ILLA, men det kändes lite bättre efter att ha sett filmen och satt några delmål.

Nu ska jag ladda!!! Wish med luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar