tisdag 24 maj 2011

Taggad

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Idag skulle Wilmer på kyrkis och Ronja på babysim, men det blir inget med det. Efter frukosten märkte jag att barnen var lite hängiga och mycket riktigt var det lite feber som spökade. Hoppas hoppas det är en liten släng som går över kvickt. Jag, Ronja och mamma ska ju på utflykt imorgon och den vill vi ju inte ställa in. Fast jag är inte så orolig, det verkar inte så allvarligt.

Tänkte tjata lite löpning också, för ovanlighetens skull ;-) Det blir lätt lite tjatigt kanske om man inte är intresserad själv, men jag har blivit enormt taggad och kan inte riktigt släppa känslan. Jag är både lättad över att göteborgsvarvet är över och att det gick så bra, men det har även infunnit sig en form av tomhet. Det var ju det här jag tränat för och så är det hux flux över. Denna känsla gjorde att jag igår först köpte ett par nya löparskor (som belöning för mitt resultat) och sen anmälde mig både till midnattsloppet den 27 augusti och till göteborgsvarvet den 12 maj nästa år. Nu är jag laddad igen och har 2 mål. Ska snart skaffa mig ett till, så fort jag bestämt mig för om jag ska springa halvmaran eller milen på prinsens minne den 20 augusti.

Nu ska jag surfa runt lite i lugn och ro medans ronja vilar i vagnen och wilmer ser på pippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar