tisdag 29 mars 2011

våren på väg - eller?

Nu har det tagit tid sen sista inlägget igen, sorry!


Jag tycker som vanligt att tiden springer iväg, men det är absolut inget jag vill klaga på. Jag tycker nämligen att tiden just nu flyger iväg genom att jag/vi gör roliga och bra saker. Jag har verkligen kommit igång med min träning på allvar, vi har fixat iordning mer och mer här hemma och barnen leker och utvecklas för fullt. Så med andra ord njuter jag av livet och att det går framåt.


Jag känner mig väldigt lyckligt lottad över att jag lever det liv jag lever, med de människor jag har runt omkring mig.


Idag är jag just nu lite trött. Har varit fullt ös sen morgonen som det brukar här på tisdagarna. Upp vid 7 (vanligtvis 6, men tack vare sommartid blir det en timme senare), fixa blöjor, kläder och frukost, iväg till kyrkis med wilmer, hem och somna ronja, packa badväskan och sen iväg till babysim. Simma en halvtimme, duscha snabbt, hem och hämta syskonvagnen, gå till kyrkis och hämta wilmer, hem igen och äta lunch, somna ronja och lägga wilmer med nappen framför barnkanalen. Och nu sitter jag här, 12:30 och fortfarande återstår många timmar av dagen...


Vid 14 (efter marcus kommer hem) tänkte jag åka till gymmet för ett snabbdistanspass på löpbandet. Hade egentligen tänkt springa 10 km ute, men tappar helt suget när vädret är som det är. Synd eftersom det var så fint igår :-(


Jaja, nu ska jag iallafall surfa runt lite och slappa innan det är dags att packa träningsväskan.


Förresten så är vår lilla fina prinsessa 11 månader idag, stora tjejen!

Världens finaste tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar