fredag 4 mars 2011

må leva må leva

Måste givetvis börja dagens inlägg med att gratulera lillasyster Caroline på födelsedagen! Hipp hipp hurra!!!! Ser fram emot smaskig tacos ikväll!

Lillepojken är sjuk i feber, 39 grader :-( Just nu sover båda barnen, Wilmer på soffan och Ronja ute i vagnen. Jag passade på att röja upp medan de fortfarande var vakna så nu kan jag med gott samvete gosa ner mig i soffan med datorn.

Har som sagt varit mycket nu, inte så mycket stora saker, men saker mest hela tiden. Därav inte så mycket bloggande... Istället för att skriva om det som varit väljer jag istället att lämna veckan bakom mig. Inte för att den varit dålig utan för att jag helt enkelt känner mig mer motiverad att se framåt än bakåt....

Tänkte passa på att surfa runt lite nu medan barnen sover, så får jag se om jag får inspiration till ett funderande inlägg senare. Knäppt det där att jag alltid har så mycket funderingar på kvällarna men när jag sätter mig här så är de som bortblåsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar