tisdag 15 mars 2011

framsteg

Ibland känns livet lite lättare än annars. Just nu är en sån tid!

Igår skrev jag att jag vid fint väder skulle springa 5 km på galgberget... Det blev inte fint väder, men istället 8 km. Så skönt och så nöjd jag var efteråt! Hade som mål att springa 8 km på löpbandet denna veckan och 5 km ute, så det känns ju fantastiskt skönt att ha sprungit 8 km ute redan på måndagen. Nära milen nu, fast 13 km kvar till göteborgsvarvet... men men det är ju ett tag kvar....

Just nu sitter jag i soffan, wilmer sitter bredvid och ser på nalle puh och ronja sover i vagnen utanför. Känns det igen? ;-) Tyvärr fick Ronja hoppa babysimmet idag. Wilmer hade lite feber igår så jag håller honom hemma från kyrkis och med barnvaktsbrist så fick det bli så :-( Fast istället har vi precis varit ute på en timmes promenad i det fina vädret, underbart!

Idag slutar marcus 13 och då tänkte jag bege mig till gymmet för lite styrka. Har inte kört styrka på 2 veckor så det känns verkligen som att det behövs. Ska bli skönt. Vid halv fem kommer sen Caroline på besök för att passa de fina barnen när jag och marcus ska på bio och fira vår 6-årsdag :-) Har inte varit på bio sen jag var höggravid med wilmer :-o Ska bli mysigt!

Apropå bio så ska jag boka biljetterna nu. Vågade inte boka tidigare pga wilmers sjukdom med risk för att någon mer skulle bli sjuk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar