onsdag 9 mars 2011

En önskan - men vägen dit?

Idag snurrar tankarna för fullt i huvudet... Ibland hade det varit mycket mycket skönt med en anonym blogg för att kunna skriva av mig mina funderingar och tankar. Idag är en sån dag!

Jag har en önskan, men vet inte inte alls om den kommer att bli uppfylld eller inte. Chansen finns, men avgörandet ligger inte i mina händer så vad kan jag göra. Jag brukar tänka att jag måste acceptera att jag inte kan påverka allt. Men om jag kan påverka då? Hur kan jag påverka, om jag nu kan det? Svår fråga och jag vet inte hur jag ska få svar. Påverkar jag genom att fråga om jag kan påverka? Shit vad tankarna går och va jobbigt det är när jag inte vet om jag kan påverka eller inte... Är beslutet redan taget eller har jag en chans att få säga mitt och vad ska jag isåfall säga?

...

sorry för ett antagligen totalt förvirrat meddelande! Men jag kände att jag var tvungen att få ur mig lite iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar