tisdag 30 november 2010

mystisdag

vilken skön dag så här långt!

Marcus tog upp båda barnen så jag fick ligga kvar ensam, så fantastiskt skönt. Vet inte när det hände sist.... Jag låg kvar till halv åtta, då hade jag vridit och vänt på mig tillräckligt för att inte njuta längre. Upp och äta mysig och förhållandevis lugn frukost hela familjen. Ibland så!

Nu har precis marcus åkt på babysim ensam med ronja. Jag hoppar idag pga min förkylning. Känns lite onödigt. Wilmer sitter framför teven och bygger med sitt tåg. Han är lite rolig för han tittar egentligen inte på teven. Inte förrän programmen är slut, då springer han snabbt till soffan och klättrar upp för att försäkra sig om att jag inte ska stänga av. haha, han är inte dum han!

Idag blir det nog en lugn dag med lite småpyssel. Är ju 1 december imorgon och jag har inte slagit in ett enda av wilmers paket till paketkalendern, så där har jag iofs 24 paket att göra. ojoj, men men det får gå. Skulle nog kanske försöka pallra mig iväg till maxi för storhandling oxå, är dock inte jättesugen. Ikväll blir det homeparty med skönhetsprodukter hemma hos tilda. Mysigt med lite tjejträff och fika. Har dock inte råd att köpa nåt så det blir mest till att lyssna och lukta :-)

Igår samlade jag förrsten ihop lite extra vuxenpoäng (eller kärringpoäng som marcus ville kalla det) :-D Tillagade helstekt kalkon, potatis, gräddsås, brysselkål och rödkål. SÅ GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar