torsdag 25 november 2010

Bilduppdatering av min 30-årsdag mm

Idag blir det en uppdatering med bilder och bildtext. Jag har haft en fantastisk födelsedag och njuter nu av att vara hemma hela familjen och bara ha det mysigt. Att det är snö ute och första advent på söndag, gör ju inte direkt saken sämre!

Ronja med ballongen som hon fick hålla själv en kort stund
innan storebror var framme och snodde åt sig den igen...

Ronja har stoppat i nappen på fel håll.
Även här var wilmer snabbt framme och satte den på rätt håll...

Ronja grattar mig på 30-årsdagen iförd tårtbody dagen till ära!


Champagnefrukost!

Ronja äter upp menyn på Harrys


Skönt att ha med många extra händer
när man är på restaurang med 2 små barn!

MMMMMMums tyckte wilmer om fiskpinnarna!

Titta vad jag kan själv!


- Nej mamma, jag vill inte vara med på kort ;-)

Wilmer inför sitt första lussekatte-bak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar