fredag 12 november 2010

nästan friska barn

Ja, det kändes som en roligare rubrik än sist. Febern är borta på barnen och det är "bara" hostan kvar och det är mest under natten. Vi bullar dock upp med höga kuddar så det går relativt bra. Själv har jag en Wilmer på höger sida om mig när jag sover och en Ronja på vänster, så det är lite tajt men det funkar. Tur nog så ligger wilmer relativt still när han sover. Han tycker dock det är mysigt att mysa så det är ofta man får en hand på huvudet eller en arm om halsen. Men det är ju verkligen inget jag kan klaga på!

Idag är det en kort fredag, underbart! Speciellt eftersom det regnar ute (vilket för övrigt har blivit standard på fredagar vad det verkar) och jag känner att vi stannar inne eftersom barnen trots allt inte är helt friska än. Får bli en ensampromenad för mig i eftermiddag istället, eller kanske en tur till eurostop.

Nu är det någon som tyckte att jag inte skulle skriva mer utan istället byta en kladdig blöja. återkommer kanske senare, lovar inte ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar