onsdag 1 december 2010

bildbevis

Jag var ju så sjukt stolt över min goda kalkonmiddag så jag måste ju dela av mig av hur gott det var (eller iallafall hur det såg ut). Sen hann jag mot mina förväntningar faktiskt klart med Wilmers paketkalender igår så den var full imorse när det var dags för första paketet. Han tyckte det var spännande och blev glad för den lilla hästen som gömde sig i paketet. Känns skönt att det inte bara är jag som uppskattar kalendern, utan att faktiskt huvudpersonen gör detsamma :-) Givetvis finns det bildbevis även på den fulla paketkalendern!

Sist avslutar jag med 2 bilder på de kära barnen :-) Ett på Ronja när hon har nappen i favvoläget och ett på wilmer när jag till slut får han till att skratta på kort. Visst ser det naturligt ut ;-)

MMMMMMums!

24 spännande paket

Nappen upp och ner - precis som Ronja vill ha den!


:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar