måndag 24 januari 2011

trött

Egentligen förstår jag inte varför. Jag har fått sova i stort sett hela natten ostört och får ju numera göra det de flesta nätter. Vi har haft en lugn helg - men ändå känner jag mig helt färdig. Funderar på om det kanske är just därför... Jag känner att jag kan slappna av och njuta, och då slappnar väl kanske kroppen också av och således blir jag trött. Vad vet jag? Trött är jag iallafall.

Har tagit en stunds paus och sitter här med mitt kaffe framför datorn. Avkoppling för mig, jag får titta på vad jag vill och hur länge jag vill (eller tja tills Ronja vaknar då...)

Jag har så mycket jag vill skriva om, men jag är så dålig på att ta mig tiden och få tummen ur. Men jag ska iallafall få klart den där årssammanfattningen, ge bilder från nyår och sen måste jag ju skriva om min och barnens utflykt till fina staden göteborg i fredags. Men det får bli en annan gång. Nu tänker jag slappa lite till, Ronja vaknar säkerligen vilken minut som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar