torsdag 19 augusti 2010

Köpa tid?!

tänk om man kunde det - köpa tid! Då hade jag köpt en massa just nu. Om jag hade haft råd vill säga. För där kom vi till nästa bekymmer... Tiden som springer iväg och pengarna som inte riktigt räcker till. Och så går tvättmaskinen sönder på det... suck!

Positivt inledande eller hur ;-) Annars är det bara bra!

Håller just nu på att lägga ut lite kläder till försäljning på tradera. Har mängder med urväxta kläder som vi samlat på hög. Har inte velat sälja så mycket innan vi visste vem som låg i magen, men nu när det visade sig vara en flicka så har vi massvis med pojkkläder som vi har över. Så just nu känns som en perfekt tid att försöka få sålt den och istället få in pengar på kontot.

Har idag på förmiddagen varit på kyrkis med wilmer, supermysigt! Alldeles lagom med 2 timmar på förmiddagen. Det blir prat med andra mammor medan barnen leker, fika och sångstund. Perfekt för mig att få social tid med andra mammor och perfekt för wilmer att leka av sig. Nästa vecka ska vi göra hand- och fotavtryck, så då tänkte jag ta med lillasyster också.

Har för övrigt så många tankar och funderingar i mitt huvud hela tiden. Fast mest kommer de på kvällen, när jag inte sitter vid datorn. Önskar att jag hade en sladd som jag kunde koppla in i datorn så jag fick ner det här. Skulle kanske uppfinna det, så bli jag rik och så har vi de problemem lösta. Två i en smäll, perfekt!

sorry för svammel, får man skylla på barnen? ;-)

imorgon blir det utflykt till norrvikens trädgårdar med mamma och båda barnen. Hoppas på fint väder så vi slipper bli blöta.

nu ska jag lägga upp fler kläder så jag kommer lite närmare rikedomen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar