torsdag 26 augusti 2010

bebisbild Ronja

tänkte bara göra ett kort inlägg och visa hp:s bebisbild av vår lilla Ronja.

Jag var och fotade Ronja på Göte Karlsson foto i slutet av juli och tisdags var hon med i Hallandsposten. Eftersom bilderna även publiceras på nätet blev jag fundersam på varför vår lilla tjeja inte var med där, när alla andra barn som fotades samma dag låg uppe sen länge...

... så jag mejlade igår till redaktionen och idag ligger hon uppe för beskådning :-) De hand ingen förklaring till varför hon inte lagts upp tidigare, men glad var jag att jag mejlat och att bilden nu även kan visas för er som inte har tidningen.

jag visar även wilmers bebisbild, tänkte det kunde vara kul att se dem båda. Tycker inte själv att de är så lika på de här bilderna. Vad tycker ni? kommentera gärna :-)

Bilderna är lånade från hallandsposten.se och är tagna på Göte Karlsson Foto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar