måndag 15 februari 2010

febrig kille och os-guld!

så var vår lille kille sjuk igen. Stackarn har hög feber, men han är trots allt inte så sjuk som man själv hade varit med den tempen. Han hade 39,4 igår kväll som idag eftermiddag stigit till 40,2. Hoppas att han kan sova bort lite nu under natten.

Efter att ha lagt han vid halv sju satte jag mig framför teven för att beskåda sveriges första os-guld. f-n va bra hon är charlotte kalla! Gör inte så mycket att få sitta ensam när man får sån fin underhållning. Vill oxå passa på att gratulera Marika på födelsedagen, nu när jag och wilmer fick stå över kalas. Misstänker dock att marcus åt för oss med ;-)

Har haft många tankar hos Tilda de senaste dagarna som fortfarande är kvar på avd 17 med nyaste lilla dottern. Hoppas ni får komma hem snart, längtar efter att ses! Det är vid såna här tillfällen som man inser hur mycket ens vänner betyder för en. Svårt att inte tänka på er! Hoppas och tror att du vet det redan....

Imorgon blir det vab för min del. Det blev marcus som fick vara hemma idag, det känns bra att dela på det och att det oftast blir naturligt vem som får vara hemma. Hoppas kille blir bättre snabbt, är ju inget roligt alls att se sin finaste älskling vara sjuk.

Fick förresten hem en massa papper från försäkringskassan idag. fattade ingenting när jag fick en massa papper som jag inte alls förstod varför jag fick. Ringde med en gång eftersom jag blev både irriterad och frågande. Fick som svar att blanketterna går ut per automatik när man gör en anmälan. Känns lite halvt onödigt med pappersförbrukning på sånt eller?! telefonsamtalet resulterade i att samtliga papper revs itu och slängdes. Kändes skönt såklart att slippa fylla i sånt som jag inte behövde, men samtidigt fullkomligt onödigt!

Nu kom marcus hem från kalas. Dags för lite mys innan herrarnas skidor. Blir antagligen ett inlägg imorgon (om wilmer låter mig sitta vid datorn).

trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar