onsdag 13 april 2011

Lovefilm

Jag är just nu med i en kampanj hos Buzzador och får testa att få hem hyrfilmer i brevlådan från Lovefilm. Erbjudandet som jag fått är att under en månads tid få hem 4 olika filmer och därefter väljer jag själv om jag vill fortsätta eller inte.

Hittills har jag fått hem 2 filmer. De levererades snabbt och jag har nu sett dem och returnerat dem i det portofria svarskuvertet. Ska bli spännande att se vad jag får för 2 filmer nästa gång. Att hyra film via Lovefilm innebär att man i lugn och ro går in på deras hemsida och sätter upp de filmer man önskar se på en filmlista. Filmerna kan prioriteras i en 3-gradig skala. Filmerna skickas hem i ett kuvert som man sedan även använder som ett returkuvert. Snabbt och smidigt tycker jag. Nackdelen kan ju vara att man inte väljer själv vilka filmer som kommer hem, men å andra sidan finns det många filmer att välja mellan och någon av filmerna på listan finns ju troligtvis inne.

Jag väntar nu som sagt på mina 2 sista filmer och ska sedan ge en slutrapport till Buzzador om vad jag tycker om Lovefilm. Mina åsikter kommer jag även att återkomma med här på bloggen.

Gå in här om du är intresserad av att hyra film på nätet: http://www.lovefilm.se/

Är du, liksom jag, intresserad av att testa olika produkter och erbjudanden gratis för att sedan rapportera vad du tycker? Isåfall kanske du också vill bli en Buzzador. Det är helt gratis och kul att testa på nya saker som du kanske inte skulle testat annars. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är EliBja):https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=EliBja

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:http://www.buzzador.com?refstr=EliBja&lang=SE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar