tisdag 12 april 2011

kaffepaus

Va underbart det är med kaffe ibland! Godast smakar det förstås ute på altanen en solig dag i lugn och ro utan några störande moment. Jag undviker att skriva vad det kan vara för störande moment... Just nu smakar kaffet också lite extra gott. Jag och Ronja (som varit sjuk men är på bättringsvägen) har precis ätit lunch och snart kommer Wilmer hem från sin farmor. Så fort Marcus kommer hem från jobbet ska jag sen styra bilen mot Ullared! Jippie!! Det blev ju som skrivet ingen ullaredstripp i helgen, men med tanke på min långa lista behöver jag åka ändå. Så i em/kväll blir det Gekås för hela slanten! Jag kör själv upp men får efter några timmar sällskap av caroline som åker med hem. Efter att vi shoppat och ätit lite då såklart... Avslutar med 2 bilder på våra störningsmoment - oj förlåt underbara barn ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar