söndag 28 juni 2009

sommar sommar sommar

åååå så härligt det är med sommar!! känns som semester nu när marcus varit ledig i 4 dagar. och äntligen fick jag njuta av solen och värmen på riktigt. Inser nu att det kanske var lite dumt att gnälla på att man inte kan vara ute i solen på samma sätt när man är föräldraledig. hade jag jobbat hade jag ju inte fått vara ute alls...





Idag har dagen till stor del tillbringats på Brottet tillsammans med Isa, Jonas och Ally. Så mysigt vi hade :-) Bad, sol och skugga. Perfekt att åka med en annan barnfamilj så man kan koppla av lite själv, plus att barnen ju har så roligt ihop! Och sen skadar det ju inte att föräldrarna är alla tiders oxå! Lite simmat blev det också. Har ju inte simmat på ett bra tag nu, så 800 fick räcka, men så skönt det var. Vi (jag och isa) sa att vi får försöka få till lite simning nu i sommar, hoppas att det blir av! Vi får sporra varann!!

Nu sitter m fastklistrad vid teven - final i confederations cup.... inte så intressant tycker jag, så det blir till att fixa på wilmers nya blogg istället.

Hopp och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar