måndag 22 juni 2009

En egen blogg

Till slut har jag tagit klivet till att skapa mig en egen blogg. Har tänkt så många gånger när jag skriver på Wilmers blogg att det är så mycket jag vill skriva utifrån mina egna tankar och funderingar. Så nu får vi se hur det går. Jag kommer väl antagligen mest att beröra mitt liv som mamma till Wilmer eftersom det ju är den överlägset största och framförallt viktigaste delen av mitt liv. Jag skulle förresten kunna fortsätta med adjektiv som roligaste, häftigaste, mest spännande osv. men för att inte tjata ut er så nöjer jag mig med redan nämnda....

Får väl se hur ofta jag uppdaterar, men eftersom jag ju ändå är ute på nätet dagligen så blir förhoppningen att jag ska uppdatera hysat ofta. Vad det nu innebär...

Nu ska jag spana runt lite här på bloggen så får vi se vad mitt första inlägg kommer att handla om!

Tills vi hörs igen - Glad sommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar