måndag 6 september 2010

livet rullar på...

Tänkte mest bara skriva att jag lever :-) Det går verkligen i vågor det här med att skriva på bloggen. Just nu är det lite torka på den fronten. Jag har mycket tankar men får inte ner dem här. Beror på tidsbrist skulle jag vilja skriva, men ändå inte. Är mer så att jag vill kunna sitta ostört och skriva och den tiden finns liksom inte. Den finns på kvällen men då är det skönt att sitta i soffan och slappa, surfa på datorn men inte skriva utan bara läsa...

Nu äntligen har jag iallafall kommit igång lite att bli lite nyttigare. Äntligen! tja ska man springa halvmaraton om 8 månader så får man kanske börja fundera på att röra sig lite och inte bara äta onyttigheter...

Imorgon är det andra babysimmet med Ronja. Jag tänkte ge en resumé av hennes badning med bilder, men det får bli nästa gång. Nu ska jag se på Ullared - I love it!! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar