måndag 20 september 2010

1 av 20...

Har precis varit inne och läst mina vänners statusrader på facebook. Hade inte tänkt skriva nåt här på bloggen om valet, men kan liksom ändå inte helt låta bli. Det känns lite märkligt att 1 av 20 av alla som röstat har lagt sin röst på sd, men i stort sett varenda statusuppdatering är upprörda yttringar om valresultatet. Märkligt att det inte är någon som skriver tvärtom... Jag undrar lite vilka i min vänlista som röstat på sd, för det måste ju vara några jag känner... 1 av 20, det är mycket!
nåja, nu släpper jag det! Läs vidare nån annanstans (var som helst typ) om ni vill läsa mer kommentarer.

Måste bara dela med mig av en ny favoritbild av våra små finaste fina älsklingar. Det är så kul att se dem ihop nu och se hur de tycker det är så roligt i varandras sällskap. Jag vet inte vem av dem som uppskattar den andras sällskap mest, jag tror det är är jämnt slag :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar