onsdag 14 juli 2010

Bilduppdatering

Jag har fått en hel del påpekanden över att jag inte har uppdaterat på länge. Har visst gått 1,5 månad sen sist, oops :-o


Har haft att göra så att gå in här har tyvärr inte blivit av. Just nu har jag ingen energi att skriva nån uppdatering, men jag lägger istället upp lite bilder med korta bildtexter, så ska jag försöka skriva lite de kommande dagarna istället!



syskonmys!


Glad tjej!


Jag & Wilmer på midsommar


Jag & Ronja på midsommar


Första badet i poolen hemma


Ronja 2 månader


Wilmer på lekplatsen
(bra underhållning när jag är ensam med barnen hela dagen)


Wilmer badar med kläderna på...



På stranden. Wilmer ÄLSKAR numera havet
efter att ha varit lite försiktig de första gångerna
(som med allting annat)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar