lördag 17 april 2010

leeeeeedig!!

så skönt det känns!! åtminstone än så länge...

Igår var alltså sista jobbdagen innan bebis kommer. Kan inte riktigt förklara hur det känns dock, för det vet jag inte ens själv. känns liksom både skönt, läskigt, spännnade och massa annat på en och samma gång. Som gesslefreak kanske jag skulle kunna sno hans fras "här kommer alla känslorna på en och samma gång".

Men mest är jag såklart nyfiken. Nyfiken på hur bebis kommer att vara, när bebis kommer, hur wilmer reagerar, om bebis är pojke eller flicka, om bebis vill sova, hur det kommer att kännas att vara hemma osv osv. Ser fram emot att få svar på mina frågor. Fast först ser jag fram emot en myshelg hemma med mina 2 prinsar och sen ser jag fram emot måndag. Måndag då jag ska vara hemma helt allena när marcus är på jobbet och wilmer är hos fia hela dagen. Underbart (om man får tycka så ;-)).

Såg att mitt senaste inlägg var för 1,5 månad sen. Inte så konstigt med tanke på hur trött jag varit och knappt satt på datorn på kvällarna. Men nu hoppas jag få lite mer tid över. Eller tja, jag inser ju att det inte kommer bli mer tid när vi snart har 2 små. Men jag har ju iallafall lite mer hemmatid :-)

Tänkte jag skulle göra lite bildinlägg ibland också, så öven om jag inte känner att jag har nåt att skriva, eller helt enkelt inte orkar så kan jag iallafall dela av mig lite :-)

Ha en trevlig helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar