lördag 12 december 2009

Home alone in Århus

va tomt det blev......


Som gravid småbarnsførælder står jag øver kvællens utgång. Kænde att det inte kan sluta lyckat om jag går ut kl 9, nær jag oftast brukar dæcka strax dærefter... haha vilket annorlunda liv man lever. Men jag njuter ju av att både vara førælder och gravid och skulle naturligtvis inte ens drømma om att byta det mot en utgång....

Ær som sagt i Århus och hælsar på Mary tillsammans med øvriga damgænget (minus malin och carro :-() Så kul att ses, så synd att det inte blir av oftare... Men jag hoppas att damerna, inklusive mini, bokar in en halmstadtripp i sommar. Har insett att en stockholmsresa med 2 minisar kanske inte ær nån højdare på egen hand...

saknar mina prinsar dær hemma såklart! ska bli underbart att få se dem imorgon igen, længtar! Fast det ær æven fantastiskt att vara hær och bara vara. Kænns klart lite extra tomt nu bara nær de andra gått ut och jag sitter hær ensam, Fast om några timmar lær jag bli væckt av underbara damer istællet. Tur man har øronproppar ;-)

nu ska jag surfa lite till innan det ær dags att nana kudden. inga sena nætter hær inte! sen ska jag suga ut det sista ur mina undebara vænner innan det ær slut før denna gången. Måste ju æven skriva att jag har de mest fantastiska vænner man kan ønska sig. Blir skønt om några år nær fler sitter dær med barn och gravidmagar! haha, vad jag ska ta igen då!! :-)

puss och kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar